Technická podpora - Outsourcing ICT

Personální náklady jsou ve firmě jednou z nejvýznamnějších nákladových položek. Obzvláště, pokud jsou zaměstnanci řádně vyškoleni a potřebují danou úroveň znalostí udržovat. Ani v tomto případě však zpravidla nezvládne jeden odborník všechny požadované oblasti.

Společnost Acclip nabízí řešení v podobě outsourcingu ICT správy na profesionální úrovni. Naše služby jsou rozděleny do 3 základních úrovní péče o zákazníka a jeho technologie:

  • 1st-level Support - servisní podpora první úrovně je komplexní outsourcing ICT oddělení pro malé a střední podniky, které nemají žádný či minimální odborný personál, vč. podpory pro uživatele
  • 2nd-level Support - servisní podpora druhé úrovně je vhodná pro případy, kdy společnost má ICT technika a je tak schopna zabezpečit standardní provoz technologií a podpory uživatelů; v případě potřeby kvalifikovaného zásahu jsou pak k dispozici naši odborníci
  • 3rd-level Support - servisní podpora třetí úrovně je určena pro klienty, kteří mají vlastní kvalifikované ICT odborníky, ale potřebují řešit náročnější problémy, např. implementaci nové infrastruktury či složitější konfiguraci aktivních síťových prvků, apod.


Disponujeme vlastním dohledovým střediskem pro sledování provozu klientské infrastruktury v reálném čase. Individuálně lze sjednat garantovanou službu SLA.

Pro podrobnější informace a cenovou nabídku pro Vaši firmu nás, prosím, kontaktujte.




Aktuality

19.9.2010 - Hledáme posilu do našeho týmu

Přijímáme CV uchazečů na pozici Systémový inženýr.

více

10.3.2010 - Nový software pro správu Maintenance kontraktů

Byla uvolněna komerční verze software pro komplexní správu Maintenance kontraktů na bázi hardware Cisco.

více

1.1.2010 - Změna kontaktních údajů

Nová adresa kanceláří a telefonní čísla

více

archív


Kontakt

Acclip, s. r. o.
Kodaňská 1441/46
101 00 Praha 10

e-mail: info@acclip.cz

tel.: +420 234 065 100
fax: +420 226 015 884

kompletní kontaktní informace